BLOG JIWA SENTAP

some_text
Home » » LAGI KISAH JIMMY DAN BEKAS ISTERINYA

LAGI KISAH JIMMY DAN BEKAS ISTERINYA

Written By Admin on Friday, May 23, 2014 | 4:14 AM



TIDAK HALANG JIMMY JUMPA ANAK



Jimmy Shanley tidak pernah dihalang untuk berjumpa dengan anaknya, Zahra Rania Shanley, setiap hari tapi dengan syarat perlu lah menghantar anaknya kembali pada hari yang sama. Begitulah yang dinyatakan oleh bekas ibu mertua pengacara dan penyampai radio Datin Muniroh Kassim. 



Kenyataan ini dijelaskan pada mahkamah apabila Jimmy mendakwa bahawa bekas keluarga isterinya melarang Jimmy untuk berjumpa anaknya. Jimmy juga mendakwa bahawa dia dilarang mengambil anak untuk bermalam. Bekas ibu mertuanya menyatakan bahawa mereka tidak bersetuju jika Jimmy mengambil hak lawatan dan bermalam Zahra Rania. Beliau memberi alasan bahawa cucunya tidak pernah berenggang dengannya selain mendakwa waktu kerja Jimmy yang tidak sesuai untuk menjaga cucunya sehinggal malam. Tambahan alasan beliau lagi, bahawa Jimmy kerja 6pagi - 10pagi sedangkan Zahra Rania bangun tidur pukul 8 pagi. Lagipun rumah Jimmy tidak ada orang disebabkan Jimmy tinggal berkeseorangan. 



Jelas beliau lagi, jika Jimmy nak bawa Zahra bersama diwaktu siang dia tidak kisah, nak datang ambil tiap-tiap hari pun tak apa kerana rumah Jimmy dan bekas ibu metuanya tidak jauh. Tapi dengan syarat diwaktu petangJimmy haruslah mengembalikan cucunya semula. Jimmy masih tidak berpuas hati dengan alasan bekas ibu mertuanya lalu menfailkan permohonan perintah komital (pemenjaraan) terhadap bekas isterinya Nursuhaila Eliani yang mendakwa melanggar perintah Mahkamah Tinggi Syariah yang membabitkan hak lawatan dan bermalam dengan anak perempuan tunggalnya. 



Dakwaan Jimmy lagi, dia masih lagi gagal untuk berjumpa anaknya walaupun mahkamah telah mengeluarkan perintah membenarkan hak lawatan dan bermalam dengan anaknya yang kini berusia dua tahun 11 bulan.


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Jiwa Sentap - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger