BLOG JIWA SENTAP

some_text
Home » » Majlis Resepsi Julfekar Dan Min Yasmin Meriah

Majlis Resepsi Julfekar Dan Min Yasmin Meriah

Written By Admin on Sunday, April 13, 2014 | 8:20 PM

Gambar Julfekar & Min Yasmin Bersatu

SHAH ALAM – Malam majlis resepsi bagi meraikan pasangan pengantin baharu, komposer Julfekar dan Min Yasmin berlangsung dengan penuh tradisi dan meriah di Ndah Mahligai, di sini, malam Ahad.



min-yasmin-dicium-julfekar

Pada majlis yang berkonsepkan persandingan dalam taman itu, Min atau nama sebenarnya Nurul Yasmin Abdul Aziz, 25, kelihatan anggun dengan pakaian rekaan Butik Princess berwarna putih.

Acara yang bermula kira-kira pukul 8.50 malam dimulakan dengan bacaan doa sebelum majlis merenjis untuk kedua-dua mempelai.

Gambar Pernikahan Komposer Julfekar Dan Min Yasmin

Sepanjang berlangsungnya majlis yang dikendalikan oleh anak Julfekar sendiri bernama Zulfadhli itu, pasangan pengantin dan tetamu turut dihiburkan dengan persembahan daripada penyanyi-penyanyi bawah bimbingan Julfekar.

Kira-kira 500 orang hadir dalam majlis meriah itu termasuklah keluarga dan sahabat-handai kedua-dua belah pihak serta rakan-rakan artis seperti Faradhia, Lufyia, Datuk Rosyam Nor dan David Teo.

gambar-julfekar-kahwin-min-yasmin

Terdahulu, Min dan Julfekar atau nama sebenarnya Julfekar Ahmad Shah, 49, sah bergelar suami-isteri pada 4 April lepas selepas diijabkabulkan di Masjid Kota Damansara dekat sini.

Majlis Pernikahan Komposer Julfekar Dengan Penyanyi Min Yasmin
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Jiwa Sentap - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger