BLOG JIWA SENTAP

some_text
Home » » ARTIS KENA CERAI DILOKASI PENGAMBARAN

ARTIS KENA CERAI DILOKASI PENGAMBARAN

Written By Admin on Tuesday, May 20, 2014 | 8:37 PM


PELAKON IZREEN AZMINDA BARU 

DAPAT ANAK. KENA CERAI




Rumah tangga baru sahaja dibina, namun manusia tidak terlepas daripada diduga. Begitu lah juga nasib yang melanda pasangan pelakon Izreen Azminda dan suaminya Muhammad Riza telah dikatakan berpisah. Perkahwinan mereka masih baharu, namun ujian getir menanti apabila mereka terpaksa berpisah. aktres Izreen Azminda dan suaminya, jurukamera, Muhammad Riza Baharudin atau Riza terpaksa harungi cabaran getir ini. Apabila menyebut nama Izreen dan Riza, sejarah ‘hitam’ tidak boleh lari dari diari hidup mereka dengan himpitan kontroversi.




Pelakon itu telah dikatakan diceraikan oleh suaminya Muhammad Riza ketika menjalani pengambaran drama 28 episod di Pulau Pinang. Penceraian itu belaku di set pengambaran membabitkan lakonan Izreen sendiri, yang juga turut di saksikan beberapa kru pengambaran drama tersebut. Muhammad Riza juga adalah seorang jurukemera dikatakan telah memandu dari ibu kota ke Pulau Pinang untuk bertemu isterinya di situ. Bagaimanapu tidak lama selepas pertemuan itu, berlaku pertengkaran kecil diantara pasangan tersebut. Pergaduhan menjadi lebih besar dan kedengaran Muhammad Riza telah melafazkan cerai terhadap Izreen yang disaksikan kru dan pelakon lain.





Pelakon Wanita Terbaik (drama) Anugerah Skrin 2013 itu telah mengesahkan pencaraian mereka. Izreen redha dengan ketentuan ini da ini adalah jalan terbaik buat mereka. Pasangan itu telah berkahwin pada 30 Ogos 2012 dan telah dikurniakan seorang anak lelaki yang diberi nama Muhammah Adrian Umar.














Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Jiwa Sentap - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger