BLOG JIWA SENTAP

some_text
Home » » KENANGAN AZIZ SATTAR

KENANGAN AZIZ SATTAR

Written By Admin on Saturday, May 10, 2014 | 8:11 AM

ANTARA DIALOG PAK AJIS





botol da bunyi....., botol da bunyi......

Jolok Motosekal ye bang.........



Al kisah......., tersebut la kisah, sang kancil beramai-ramai mengadap duli yang maha mulia sultan firaun.......


Besok maznah bukak ye bang...........

Sedara. sedara berbini dua ni memang pandai. bergilir-gilir la. satu hari sini, satu hari sana

Dorang duduk first class. Saya duduk second class. Second class separuh bayaran...... Sampai tu memang sampai... azab saya yang tanggung lebih. Dorang duduk atas tilam, saya duduk atas papan, sampai naik kematu punggung saya wak. Lain kali telak tilam. Saya bagi sepuluh sen heh

Jangan main bangsat tau. Mari kita lawan one by one. ehh....... ko ingat lubang hidung ko besar kita orang takut ker?

Saya kalau x de pompuan, x leh berlakon tuan............oh wahai adindaku yang cantek jelita,  hidungmu mancung bagai seludang, rambut mu......., rambut apa ya lagi? oh rambutmu hitam jambul di depan, berbaju bunga, seluar yanke, berkaki ayam, oh adinda lihat lah muka kekanda yang putih melepak, heh siapa tu di sana ha? oh adinda, kanda tahu siapa itu. Itu lah perompak yang mahu merompak adinda dari tangan kekanda, ahk.......heh kau jangan coba menyamarkan diri sebagai director. walaupun rupamu tidak ku kenal, tetapi lubang hidungmu tetap menjadi pujaan hati ku!

Iye tak iye la din, rumah yang ko cakap tu dulu tu, dah ada orang tinggal belum? rumah yang ko cakap tu........, ehm berapa bilik ada din? 3 bilik? bagus la kita boleh dapat sorang satu. Besar tak bilik tu din? besar jugak bilik tu yer. 7 kaki panjangnya, 3 kaki lebarnya ada dalam lagi. Itu kubor tempat ko nak mampus bahalol! dia cakap buat orang naik darah jer. orang cakap betul-betul dia cakap main-main nanti aku cekik baru tau


kanda bukan tak mau kerja........tulang kanda ni ha da reput

O dia tak der mata? huruf dia sama dengan huruf jim? jin (jim) mata buta la cikgu

Hai mambang tanah (senyum), hai mambang tanah, mambang pokok, mambang daun, mambang buah. mambang panjang, mambang pendek, mambang bujur, mambang melintang. mambang gemok, mambang kurus, mambang tua, mambang....... yang saya tulis tu shorthand pakcik. saya tulis shorthand. saya baca longhand

Aku tak setuju la kalau kahwin buta besar-besaran, sebabnya..........hei kici.......bunga tak der, pokok tak der......... court juga dalam



Ini tak boleh jadi man. Ini mesti nak kena bedal man. Bapaknya besar tak? Eh... tak jadi la. Kalau saya tak pikirkan badan saya yang kecik ni, da lama saya bedal bapanya da

Aisey man Ramlee bukan main lawa engkau ni ni. aisey. hei Ramlee. Siapa kau? king apa? hai Ramlee kau tau aku siapa? Aku la keturunan raja. Raja Kapoor




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Jiwa Sentap - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger