BLOG JIWA SENTAP

some_text
Home » » KEMUNCAK ABPBH 2013

KEMUNCAK ABPBH 2013

Written By Admin on Saturday, May 24, 2014 | 3:52 AM


NANTIKAN MALAM KEMUNCAK ANUGERAH BINTANG POPULAR 2013




MAGIS ALAM itulah tema yang bakal berlangsunag malam nanti, sabtu 24 mei 2014 jan 9 malam. Persiapan mengahadapi malam kemuncak Anugerah Bintang Popular yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya moga berjalan lancar malam ini. Selain memastikan penganjuran acara berjalan sempurna, aspek persembahan oleh artis ternama tanah air turut diberi perhatian.




Artis-artis yang terbabit telah rancak menjalankan latihan segmen persembahan pada malam kemuncak yang bakal di adakan di Dewan Plenari PICC bersama pengarah muzik Datuk Hj Ramli MS. Antara artis yang terbabit pada sesi latihan ialah Zainal Abidin Altimet, Dina, Farawahida, Forteen, Hazama, Shahir, Adira, Akim, Liza Hanim, Nora, Mawi, AC Mizal, Salmiah Hassan, Alyah, Siti Sarah, Ayu Damit, Tegar, Asmidar dan Indah. 



Menurut Datuk Ramli MS, ini adalah latihan gandingan yang pertama membabitkan pemuzik dan penyanyi. Mereka juga giat mencari nada lagu untuk diserasikan dengan vokal penyanyi. Selain nyanyian, ada beberapa segmen yang akan diketengahkan yang juga bertemakan Magis Alam. Acara persembahan ABPBH tahun ini akan menyaksikan sebuah segmen khas sebagai dedikasi kepada Tragedi Pesawat MH370. Latihan pengacaraan juga giat dijalankan yang bakal diacarakan oleh Amy Mastura dan Kumpulan Shiro. Tidak ketinggalan juga bakal menghangatkan pentas nanti sebagai pengacara ialah pesonaliti Radio Hot FM Farah Fauzana, Namun beliau tidak dapat mengahadiri latihan yang dijalankan. 




Disamping artis persembahan dan pengacara berkenaan, turut memeriahkan acara pada malam ini ialah barisan penyampai yang terdiri daripada nama besar dalam industri  seperti Aaron Aziz, Erra Fazira, Fizz Fairus, Jasmin Hamid, Nassier Wahab, Mizz Nina, Raja Emma, Zizan Razak, Zila Bakarin dan ramai lagi. Janngan lupa saksikan malam ini




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Jiwa Sentap - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger