BLOG JIWA SENTAP

some_text
Home » » JIHAN ADA KEKASIH

JIHAN ADA KEKASIH

Written By Admin on Monday, May 12, 2014 | 8:56 AM


BETUL KER JIHAN?

Sejak semakin laris ini gerak geri Jihan lebih mendapat perhatian berbanding dahulu dan ramai yang menyedari kehadiran seorang jejaka yang sering dilihat menemaninya ke acara-acara hiburan. Sama cantik sama padan, jejaka yang bernama Ungku Hariz Faizal Ungku Mohamed Fadli, 28 tahun, merupakan salah seorang peserta program Pilih Kasih musim kedua.


mendapat berita tentang percintaan Jihan Raja Lawak dan Hariz Faizal merupakan kekasih dan bakal berkahwin! Andai ada jodoh dan direstui oleh keluarga Jihan dan Hariz akan berkahwin dalam masa terdekat. Percintaan Jihan dan Hariz hangat diperkatakan setelah Jihan tidak kisah gambar dan cerita tentang hubungan mereka dikhabarkan kepada media. Nampaknya hubungan Jihan dan Hariz begitu serius kan?

 “Dah berzaman kami ke hulur ke hilir bersama ke majlis namun hanya baru-baru ini sahaja seperti mendapat perhatian. Kami berkawan sudah lama sejak dibangku sekolah lagi, tapi mula rapat sejak lima tahun lepas kerana sama-sama bergiat dalam bidang teater". Namun tiada sebarang perancangan ke arah perkahwinan dibuat kerana hubungan kami hanya kawan dan dalam proses mengenali hati budi Kata Jihan yang sudah lama berhenti kerja tetap sebagai juruteknik di MBSA.

Jihan memilih untuk mengutamakan kerjaya terlebih dahulu kerana baginya dia mula menapak dalam industri seni agak lambat iaitu pada usia 26 tahun. Jihan selesa berkawan dengan Hariz kerana dia seorang yang baik serta saling menyokong kerjaya masing-masing. 

Manakala bagi Hariz, dia menyenangi sifat berdikari yang ada pada Jihan. Hariz menegaskan seandainya ada jodoh, sebarang keputusan perlu dibincang bersama keluarga terlebih dahulu kerana dia tidak mahu membelakangi keluarga.
 

Tapi dalam segmen terbaek toqq! Jihan menafikan sekeras-kerasnya kepada AC Mizal yang mengatakan semua tu adalah cerita kosong samata-mata. BETUL KER JIHAANNN..........?

 


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Jiwa Sentap - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger