BLOG JIWA SENTAP

some_text
Home » » MISHA OMAR BERSANDING

MISHA OMAR BERSANDING

Written By Admin on Monday, May 5, 2014 | 10:12 PM

MAJLIS RESEPSI MISHA OMAR di KELANTAN

Walaupun berlangsung secara sederhana, majlis resepsi Misha Omar dan Firos Ezzwan Rosly berjalan lancar penuh meriah. Diadakan di negeri kelahiran Misha, Grand Ballroom Hotel Renaissance, Kota Bharu menjadi saksi manis untuk meraikan cinta pasangan mempelai yang telah terlebih dahulu menjalin ikatan pertunangan pada 21 Februari 2012. Keanggunan kedua-dua mempelai terserlah dengan busana berwarna merah hati yang membawa konsep mo­den kontemperori hasil rekaan Syaiful Baharim.


Dimulakan dengan perarakan masuk mempelai ke dalam dewan, Misha kelihatan jelita menyarungkan busana manakala cinta hatinya segak persis pahlawan Melayu memakai baju rona sedondon. Majlis yang diacarakan oleh Adibah Noor itu dihadiri oleh kira-kira 500 orang tetamu. Majlis ini telah dimeriahkan dengan rakan-rakan selebriti yang hadir menghiburkan tetamu dan ini adalah hadiah perkahwinan yang cukup bermakna buat Misha Omar

Walaupun berlangsung secara sederhana, majlis resepsi Misha Omar dan Firos Ezzwan Rosly berjalan lancar dan penuh meriah. Misha juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua tetamu yang hadir dan mendoakan kebahagian mereka.


Antara rakan rapat artis yang memeriah dan menjayakan majlis perkahwinan Misha & Firos
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Jiwa Sentap - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger